У Білорусі вигадали, чим замінити Mcdonald's

Тепер замість логотипу Mcdonald's у Білорусі буде логотип із контуром жовтого серця.

Білорусь, ймовірно, вибрала нову назву для колишньої мережі ресторанів швидкого харчування McDonald's. Як пишуть російські пропагандистські ЗМІ, сьогодні стало відомо, що компанія мережі подала заявку на реєстрацію бренду Mak.by.

На новому логотипі зображено контур жовтого серця. Назва компанії вказується білими літерами на темно-зеленому тлі. Наразі ресторани працюють під вивіскою "Ми відкриті".

Саме цю назву тимчасово обрали у Білорусі після виходу Mcdonald's. Російський варіант "Смачно та крапка" заблокував самопроголошений президент Олександр Лукашенко.

Варто зазначити, що у травні Mcdonald's оголосив, що остаточно залишає Росію таким чином засудивши війну РФ проти України. Вже у червні на місці Mcdonald's почали працювати заклади під назвою "Смачно - і цяточка".

У листопаді 2022 року Mcdonald's вирішив піти і з Білорусі. Тоді повідомлялося, що ресторани працюватимуть під російським брендом.

Читайте також на порталі "Коментарі" - "WP" вивчив "злиті" секретні документи: у російсько-українській війні на всіх чекає глухий кут.

Також видання "Коментарі" повідомляло – в Офісі президента України запевняють, що нічого не зупинить майбутнього контрнаступу ЗСУ. А нещодавні "витікання", що сталися з Пентагону і зачепили, зокрема, обороноздатність України, нібито тут – не перешкода. В аналогічному ключі висловлюється секретар РНБО України Олексій Данилов. У свою чергу, американські ЗМІ стверджують, що контрнаступ ЗСУ гальмується з низки причин, включаючи той самий "витік". Експерти проаналізували ці повідомлення спеціально для видання "Коментарі", розповівши також, чи справді подібні "сливи" впливають на наші військові плани.