В Європі можуть заборонити рекламу бензинових і дизельних автомобілів

Заборона пошириться і на енергетичні компанії

Європейська комісія зареєструвала Європейську громадянську ініціативу (ECI) "Заборона реклами і спонсорства викопного палива". Автори документа сподіваються, що Євросоюз розробить законопроєкти, які забороняють рекламу і спонсорство всіх типів транспортних засобів на викопному паливі.

Виняток зроблять лише для автомобілів, які використовують для надання транспортних послуг. Заборона ж можуть поширити на офлайн- і онлайн-рекламу, спонсорство спортивних, освітніх і розважальних заходів, йдеться на сайті Європейської комісії.

Сама по собі реєстрація ініціативи нічого не означає. Комісія лише визнала, що документ не порушує законодавство Євросоюзу (ЄС), а отже формально його не можна ігнорувати. Наступний крок - збір підписів на підтримку ініціативи. Якщо протягом року хоча б один мільйон осіб з менш семи країнах ЄС висловляться за заборону реклами і спонсорства автомобілів з ДВС, тоді Єврокомісія має буде прийняти будь-яке рішення. Причому будь-який з них доведеться мотивувати. При цьому при схваленні ініціативи на території ЄС буде введена заборона на будь-яку рекламу транспортних засобів з бензиновими і дизельними двигунами. Також автовиробники не зможуть виступати спонсорами в таких областях, як спорт, освіта, наука і громадські заходи. Заборона пошириться і на енергетичні компанії: їм не можна буде рекламувати нафтопродукти, супутній природний газ і вугілля.



А в Норвегії тим часом подумують про введення податків для покупців дорогих автомобілів. Економісти Міжнародного валютного фонду впевнені, що додаткові збори знизять навантаження на бюджет країни і поліпшать адресність пільг. Обкласти митом планують машини вартість від 600 000 норвезьких крон, тобто в список потрапляють моделі Tesla, Porsche, Audi і Mercedes-Benz.

Як повідомляли раніше перша машина назавжди залишиться в пам'яті водія. Саме на ній автомобіліст закріплює знання, які отримав в автошколі, і формує стиль їзди. Тому перша машина повинна бути максимально зручною, невибагливою і економічною.