Пошту Італії оштрафували на 5 млн євро за порушення в доставці кореспонденції
Регуляторний орган встановив, що дії представників компанії порушують права споживачів, адже адресати змушені витрачати власний час і зусилля, щоб забрати листа, які їм повинні були принести додому
Максимально можливий штраф наклав регуляторний орган Італії на державну пошту країни. Причина - порушення умов доставки рекомендованих листів. Про це повідомляє італійське видання "Corriere della Sera".
Виявилося, що за правилами кур'єрської компанії, листи, оформлені як замовні, повинні доставлятися адресатам поштовими кур'єрами. На практиці ж пошта просто інформувала одержувача про прибуття кореспонденції, запрошуючи прийти за ним в відділення.
Регуляторний орган встановив, що дані дії порушують права споживачів, так як адресати змушені витрачати власний час і зусилля, щоб забрати листа, які їм повинні були принести додому.
Відзначається, що, беручи до уваги істотність порушення, частоту такої практики і обсяг незручностей, а також з огляду на численні скарги людей на те, що їм замість листа залишають повідомлення про його доставку, компанія отримала максимальне покарання - штраф в 5 млн євро.
Незважаючи на те, що сума штрафу - максимальна, це не дуже велика цифра для компанії. В 2019 році її обороти становили близько 3,4 млрд євро.
Раніше "Коментарі" повідомляли про те, що Італія почала наступ на великі технологічні компанії.