Росія створює тіньовий флот: ЗМІ з'ясували чим він займатиметься

Кремль не зміг побудувати власні човни, тому використовує судна малих компаній.

Після виходу з зернової угоди Росія намагається розширити свій флот для експорту зерна, однак санкції та нові небезпеки змушують РФ використовувати старі судна, які часто належать маловідомим власникам з Туреччини чи Китаю. Про це повідомляє портал "Коментарі" з посиланням на інформаційну агенцію Reuters.

17 липня Росія вийшла з зернової угоди, чим фактично блокує експорт українського зерна та намагається використати високий попит та ціни для продажу свого зерна. Москва вже експортує близько до рекордних обсягів зерна, однак у Росії зараз 31 зерновоз, а в кінці грудня було оголошено про потребу побудувати 61 нове судно. Проте досі не побудованого жодного човна.

Найбільші судновласники відмовились від нових контрактів з Росією з лютого 2022 року, а з липня 2023 року з Москвою перестали працювати великі трейдери. Крім того, удари морських дронів призводять до підвищених ризиків для страхових компаній, які вимагають більше грошей за свої послуги.

Таким чином Росія повинна дедалі більше покладатись на тіньовий флот зі старих кораблів китайських та турецьких невеликих компаній.

"Більшість російських трейдерів використовує кораблі тіньового флоту, яких міжнародні трейдери не торкатимуться", - заявив неназваний через делікатність питання виконавчий директор трейдер-компанії.

Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що Українська розвідка отримала секретну доповідь Кремля про зрив зернової угоди.

Також "Коментарі" писали про Путіна, який потрапив у пастку України після виходу Росії з зернової угоди.