Білл Гейтс назвав головну проблему, з якою зіткнеться світ у 2022 році

Бізнесмен наголосив, що найбільшою проблемою стане недовіра людей

Мільярдер Білл Гейтс висловився з оптимізмом про 2022 рік. У блозі під назвою "Причини для оптимізму після важкого року" він зробив кілька райдужних прогнозів. За його словами, завершиться пандемія Covid, буде запущено метавсесвіт і зроблено чимало нових зрушень. Однак він наголосив, що головна проблема — це недовіра людей до урядів.

"Це одне з питань, яке мене найбільше хвилює у 2022 році. Але якщо ваші люди вам не довіряють, вони не підтримають великі нові ініціативи", — написав він.

Така недовіра стала особливо очевидною після початку пандемії: дезінформація про Covid поширилася як у США, так і у решті світу, заважаючи показникам вакцинації у країні й у кінцевому підсумку затримуючи кінець пандемії.

Дослідження Pew Research Center із часів до Covid показали схожі тенденції: під час опитування дорослих американців 2019 року 75% респондентів заявили, що довіра їх співгромадян до федерального уряду зменшується. Ще 64% опитаних заявили, що довіра американців один до одного також зменшується.

І приблизно чотири з 10 респондентів вважали, що недовіра ускладнює розв'язання таких проблем, як охорона здоров’я, імміграція та насильство з використанням зброї.

У блозі Гейтса зазначено, що цілодобові цикли новин, політично мотивовані заголовки та соціальні мережі відіграли свою роль у "зростаючому розриві" — і що урядам, можливо, знадобиться регулювати онлайн-платформи, щоб ефективно розвіювати дезінформацію.

У жовтні колишній інженер Facebook Френсіс Хауген дала свідчення перед комітетом Сенату про "кризу" дезінформації компанії, що є потенційним раннім кроком до регулювання платформи соціальних мереж.

"Зазвичай тут я викладаю свої ідеї щодо того, як ми можемо розв'язати проблему. Правда у тому, що у мене немає відповідей. Я планую продовжувати шукати та читати ідеї інших, особливо молодих людей. Я сподіваюся, що покоління, які виросли в Інтернеті, матимуть свіжі ідеї щодо того, як подолати проблему, яка так глибоко вкорінена в Інтернеті", - зазначив Гейтс.

Як повідомляв портал, віртуальний світ незабаром матиме оборот у кілька трильйонів доларів. Зараз між чотирма цифровими гігантами – Meta, Microsoft, Epic, Roblox – триває гонитва, стверджує Суїні. Протягом найближчих трьох років вони змагатимуться між собою, хто перший привабить мільярд користувачів і стане лідером, який встановлюватиме стандарти.