Рубрики
МЕНЮ
Кравцев Сергей
Стартував процес будівництва залізниці, яка з'єднає Китай, Киргизстан та Узбекистан в обхід Росії. Магістраль дозволить постачати товари з Китаю через Центральну Азію до країн Європейського Союзу. Як інформує портал "Коментарі", про це повідомляє видання Tazabek.
Сі Цзіньпін. Фото: з відкритих джерел
У матеріалі йдеться, що на церемонії початку будівництва дороги 27 грудня в Киргизстані президент країни Садир Жапаров заявив, що нова залізниця буде не лише стратегічним об'єктом, а й сполучною ланкою між Заходом та Сходом.
Він також додав, що проект сприятиме зміцненню регіональних зв'язків та диверсифікації транспортних маршрутів, що дозволить збільшити конкурентоспроможність регіону як транспортного транзитного хаба.
Залізниця проляже від міста Кашгар у Сіньцзян-Уйгурському автономному окрузі Китаю через Торугарт, Макмал та Джалал-Абад у Киргизстані до Андіжану в Узбекистані. Надалі магістраль планується поєднати з іншими країнами Центральної Азії. Звідти вантажі перевозитимуться до Каспійського моря до Туреччини та Європи.
Загальна вартість проекту становить 4,7 млрд. доларів. Інвестиційну угоду було підписано 20 грудня у Бішкеку між урядом Киргизстану та залізничною компанією "Китай-Киргизстан-Узбекистан". У спільному підприємстві частка Пекіна становить 51%, а Бішкека та Ташкента – по 24,5%.
Проектний обсяг перевезень встановлений на рівні 15 млн. тонн. Очікується, що магістраль скоротить на сім днів термін доставки вантажів з Китаю до Європи.
Варто нагадати, що в 2013 році Китай висунув масштабну інфраструктурну ініціативу під назвою "Пояс і шлях", відому також як "Один пояс — один шлях".
Вона передбачає функціонування економічного поясу "Шовкового шляху": сухопутний маршрут, що проходить через Центральну Азію, Близький Схід та Європу, а також морський "Шовковий шлях" XXI століття: морський маршрут, що сполучає Китай з Південно-Східною Азією, Південною Азією, Африкою та Європою.
Читайте також на порталі "Коментарі" — Зеленський звернувся до Китаю: про що просить.
Новини