Головна Новини Світ Китай Ізоляція Росії посилюється: яке рішення ухвалив Китай спільно з Киргизстаном та Узбекистаном
commentss НОВИНИ Всі новини

Ізоляція Росії посилюється: яке рішення ухвалив Китай спільно з Киргизстаном та Узбекистаном

Китай, Киргизстан та Узбекистан збудують залізницю в обхід Росії

сьогодні, 08:00 comments2760
Поділіться публікацією:

Стартував процес будівництва залізниці, яка з'єднає Китай, Киргизстан та Узбекистан в обхід Росії. Магістраль дозволить постачати товари з Китаю через Центральну Азію до країн Європейського Союзу. Як інформує портал "Коментарі", про це повідомляє видання Tazabek.

Ізоляція Росії посилюється: яке рішення ухвалив Китай спільно з Киргизстаном та Узбекистаном

Сі Цзіньпін. Фото: з відкритих джерел

У матеріалі йдеться, що на церемонії початку будівництва дороги 27 грудня в Киргизстані президент країни Садир Жапаров заявив, що нова залізниця буде не лише стратегічним об'єктом, а й сполучною ланкою між Заходом та Сходом.

"Новий залізничний коридор Китай-Киргизстан-Узбекистан стане гілкою південного мосту Євразійського континенту і відкриє доступ до ринків Західної Азії та Близького Сходу. Цей маршрут дозволить доставляти вантажі з Китаю до Киргизстану та Центральної Азії, а звідти – до Туреччини і далі", – сказав Жапаров.

Він також додав, що проект сприятиме зміцненню регіональних зв'язків та диверсифікації транспортних маршрутів, що дозволить збільшити конкурентоспроможність регіону як транспортного транзитного хаба.

Залізниця проляже від міста Кашгар у Сіньцзян-Уйгурському автономному окрузі Китаю через Торугарт, Макмал та Джалал-Абад у Киргизстані до Андіжану в Узбекистані. Надалі магістраль планується поєднати з іншими країнами Центральної Азії. Звідти вантажі перевозитимуться до Каспійського моря до Туреччини та Європи.

Загальна вартість проекту становить 4,7 млрд. доларів. Інвестиційну угоду було підписано 20 грудня у Бішкеку між урядом Киргизстану та залізничною компанією "Китай-Киргизстан-Узбекистан". У спільному підприємстві частка Пекіна становить 51%, а Бішкека та Ташкента – по 24,5%.

Проектний обсяг перевезень встановлений на рівні 15 млн. тонн. Очікується, що магістраль скоротить на сім днів термін доставки вантажів з Китаю до Європи.

Варто нагадати, що в 2013 році Китай висунув масштабну інфраструктурну ініціативу під назвою "Пояс і шлях", відому також як "Один пояс — один шлях".

Вона передбачає функціонування економічного поясу "Шовкового шляху": сухопутний маршрут, що проходить через Центральну Азію, Близький Схід та Європу, а також морський "Шовковий шлях" XXI століття: морський маршрут, що сполучає Китай з Південно-Східною Азією, Південною Азією, Африкою та Європою.

Читайте також на порталі "Коментарі" — Зеленський звернувся до Китаю: про що просить.




Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини