В Росії підлітка звинувачують у жорстокому вбивстві: 14-річній дівчині він наніс 16 ножових поранень
Підліток втік з місця злочину
В російському місті Чита 15-річний городянин під час сварки завдав своїй колишній коханій, також неповнолітній, 16 ножових поранень. Залишив закривавлене тіло і пішов додому. Про це інформує Слідчий комітет РФ в Забайкальському краї.
Трагедія сталась вчора, 14 жовтня в селищі КСК, де родичі виявили мертвою молоду росіянку з усіма прикметами здійсненого насилля.
Того ж дня місцеві правоохоронці знайшли підозрюваного в цьому страшному злочині, це 15-річний житель цього міста. Коли російські поліціянти пред'явили йому докази, він признався, що вбив свою екскохану. тепер слідчі розслідують кримінальну справу за ч. 1 ст. 105 КК РФ - вбивство.
Як інформує Telegram-каналу SHOT, загалом, на тілі вбитої росіянки слідчі нарахували 16 ножових поранень.
Як сказано в повідомленні, юний житель цього міста, прийшов до колишньої коханої ніби з дружніми намірами, ніщо не вказувало на його агресивність. Він хотів помиритись і продовжувати стосунки з нею. Але юнка вже не хотіла з ним зустрічатись, не відповідала на дзвінки й заблокувала його номер. Вона розсердилась на залицяльника з тої причини, що без її дозволу він опублікував в соціальних мережах її інтимні світлини. Колишні закохані серйозно посварились, почали згадувати минулі непорозуміння й обзивати один одного різними лайливими словами. Розгніваний школяр вхопив зі стола в кухні ніж і почав завдавати її удари в шию, груди. Коли вже схаменувся і побачив, що його екскохана мертва, злякався того, що накоїв. І втік додому, ще й обікравши школярку. Забрав у неї телефон і закривавлене знаряддя вбивства.
Поліціянти знайшли підозрюваного вдома. Школяр був зайнятий тим, що ретельно приховував сліди злочину. Ножа хлопець викинув і навіть виправ закривавлений одяг. Також він розповів матері про те, що вбив свою колишню. Але вона не стала інформувати про це місцеву поліцію.
Нагадаємо, що сайт Коментарі інформував про те, що У Росії, в школі зарізали учня 9 класу.