Рубрики
МЕНЮ
Карина Ожерельева
Китай заявив у вівторок, 4 січня, що введе в дію нові правила, які посилять нагляд за тим, як компанії-платформи розміщуватимуть лістинги за кордоном, і посилить контроль над розгалуженим технологічним сектором. Про це повідомляє Reuters.
Знак над офісом Управління кіберпростору Китаю (CAC) - Reuters
Адміністрація кіберпростору Китаю (CAC) заявила, що з 15 лютого запровадить нові правила, які вимагають, щоб компанії-платформи з даними про понад 1 мільйон користувачів проходили перевірку безпеки, перш ніж розміщувати свої акції за кордоном.
В окремій заяві CAC також заявила, що з 1 березня впровадить нові правила, що регулюють використання технології рекомендацій алгоритмів, що вимагають від компаній надавати користувачам право відключати послугу та посилюють нагляд за постачальниками новин, які використовують таку технологію для поширення інформації.
Обидва набори правил були запропоновані минулого року і, як очікується, потенційно вплинуть на велику групу компаній, таких як TikTok ByteDance, гіганта електронної комерції Alibaba Group і багато інших менших гравців.
Цей крок CAC відбувається на тлі низки нормативних змін у Китаї за останній рік, але все ж банкіри сподіваються, що нові правила нададуть більше ясності в 2022 році.
CAC не уточнює, чи будуть правила застосовуватися до компаній, які хочуть розміщувати лістинг у Гонконзі. Але юристи та банкіри заявили, що виходячи з його формулювання, здається, що китайські компанії з понад 1 мільйоном користувачів, які хочуть зареєструватися в місті, не будуть зобов’язані робити перевірку кібербезпеки.
У правилах, опублікованих у вівторок, 4 січня, не зазначено, чи будуть заплановані зміни ретроспективними.
Як повідомляли раніше "Коментарі", Китай заборонив футболістам робити татуювання.
Новини