Рубрики
МЕНЮ
Кравцев Сергей
Китайський портовий оператор Shandong Port Group закрив свої порти для танкерів російського "тіньового флоту", які перебувають під санкціями США. Як інформує портал "Коментарі", про це повідомляє "Reuters" із посиланням на власні джерела серед нафтотрейдерів.
Китай та Росія. Фото: з відкритих джерел
Shandong Port Group контролює основні порти на східному узбережжі Китаю, включаючи Циндао, Жічжао та Яньтай, які є основними терміналами для імпорту нафти, що потрапила під санкції.
Зокрема провінція Шандунь є основним маршрутом для імпорту нафти з Росії, Венесуели та Ірану. Торік провінція імпортувала близько 17% всієї нафти, завезеної в Китай. Як зазначає Reuters, в Шандуні розташовано багато незалежних нафтопереробних заводів, які і є найбільшими імпортерами нафти з таких проблемних країн.
За словами трейдерів, заборона збільшить витрати на доставку російської нафти для незалежних нафтопереробників у Шаньдуні. Але ефект поки що буде обмеженим. Заборона стосується лише тих танкерів "тіньового флоту", які потрапили під санкції США. На жаль, більша частина цього флоту досі санкцій уникала.
Головний аналітик групи морських даних фірми Lloyd's List Intelligence Мішель Візе Бокманн каже, що активний тіньовий флот, який транспортує іранську, російську та венесуельську нафту, зараз становить приблизно 669 танкерів. За її словами, з них лише 250-300 транспортували саме російську нафту. Крім того російську нафту власними танкерами возить ще й російський "Совкомфлот".
Читайте також на порталі "Коментарі" — хакери китайського уряду зламали украй секретний офіс Міністерства фінансів, який застосовує економічні санкції проти країн та груп осіб. Це один із найпотужніших інструментів, які є у розпорядженні США для досягнення цілей національної безпеки. Як передає портал "Коментарі", про це пише "Washington Post".
Новини