Головна Новини Світ ЄС В Європі модернізують залізницю, дороги, порти для військових потреб: що це означає
commentss НОВИНИ Всі новини

В Європі модернізують залізницю, дороги, порти для військових потреб: що це означає

ЄС планує оновити інфраструктуру для перевезення військової техніки

25 квітня 2022, 17:49
Поділіться публікацією:

Країни Європи надають Україні озброєння для оборони від російської агресії. Задля покращення транспортування важкої техніки та озброєння в ЄС планують реконструювати залізницю та автодороги. Відомо про те, скільки передасть країнам Фонд військової мобільності ЄС.

В Європі модернізують залізницю, дороги, порти для військових потреб: що це означає

Фото ілюстративне / Pixabay

Наразі Євросоюз вже відібрав 22 проекти для покращення інфраструктури для військових та цивільних цілей, тобто модернізації для подвійного використання доріг звичайним транспортом та військовою технікою. З 339 млдр євро від Фонду 160 млрд євро буде витрачено на реконструкцію залізниці.

"На тлі російської агресії зрозуміло, як важливо було прийняти окреме рішення для проектів військової мобільності, і я сподіваюся, що всі держави-члени будуть використовувати його якомога ефективніше для збільшення європейського потенціалу", — сказав керівник генерального директорату з мобільності та транспорту Європейської комісії. Генрік Гололей.

Співзасновник Аналітичної консалтингової агенції "Українська Фабрика Думки", кандидат наук держуправління Юрій Гаврилечко говорить, що 12 із перших 22 відібраних проектів містять покращення залізничної інфраструктури у Німеччині, Фінляндії, Естонії, Латвії, Литві, Бельгії, Італії, Франції, Португалії, Словенії та Угорщині.

"Поступово війна починає змінювати навіть краєвид Європи. Дорога в ній побільшає і враховуватиметься при їх будівництві буде необхідність пересування по них військової техніки. Як автошляхами, так і залізничною мережею. Євросоюз побачив потребу прискорити фінансування інфраструктури подвійного призначення через вторгнення РФ в Україну", — зазначив експерт.

Німеччина отримає 50 млрд євро для оновлення інфраструктуру коридору Північне море—Балтійський коридор, щоб порти могли приймати вантажні поїзди цивільного та військового призначення завдовжки 740 м. Довжина більшості вантажних поїздів у Європі досягає майже 600 метрів, тому інфраструктура залізничних станцій часто не відповідає завданням.

Олександр Болтян, аналітик компанії Esperio вважає, що Європі вигідно локалізувати військові дії в межах України, тому готовність європейських країн підготувати залізничні шляхи до доставки військового обладнання свідчить про те, що вони захищають свої країни від перенесення військових дій на їх території.

"У довгостроковій перспективі це дає чіткий орієнтир, що війну не планують закінчувати. Крім того, той факт, що Росія продовжує експортувати нафтопродукти до Європи, а Європа продовжує це приймати, змушує задуматися про мету війни. Чи не є метою війни сама війна? Фінансування проектів щодо реконструкції залізничних колій не обіцяє миру в Україні та націленості домовлятися. Політики планують підтримувати економічну активність країн шляхом ведення війни. Адже всім відомо, що у війні виграє той, чия економіка продовжує функціонувати", — говорить експерт та додає, що в роботах американських аналітиків інвестиційних фондів, чи аналітиків криптосектора з США згадується про війну в Європі.

Тобто або Україну на заході повноцінно сприймають європейською державою, або всім очевидно, що буде поширення війни за межі України, додає аналітик. Щодо термінів проведення такої реконструкції, то дати якийсь аналіз наразі важко, впевнений експерт, оскільки є чимало факторів, які на це впливатимуть. Серед них довжина залізничних та автошляхів в країнах, які будуть перебудовуватися в першу чергу, розвиток подій в Україні з огляду на непередбачуваність дій нападаючої країни та нерозуміння реальних цілей цієї війни.

Наразі є інформація про те, кому виділять кошти в першу чергу:

- менеджеру бельгійських залізниць Infrabel в сумі майже 5 млн євро на будівництво чотирьох довгих колій у місті Монтцен для розміщення 740-метрових поїздів між портом Антверпена та німецьким кордоном.

— менеджеру італійської залізничної інфраструктури RFI 4 млрд. євро на модернізацію станцій Понтедера та Пальманова.

- адміністрації португальського порту Авейру виділять 7,5 млрд. євро на інтермодальний термінал та розширення залізниці.

- словенському порту Копер в сумі 20 млрд. євро на покращення морської та наземної доступності.

- Угорщині 3 млрд. євро на адаптацію залізничних станцій TEN-T на заході.

— фінському агентству транспортної інфраструктури Väylävirasto майже 15 млрд євро на електрифікацію залізниці Лауріла-Торніо-Хапаранда, та 7 млрд на покращення розв'язки Оріткарі.

- Естонії дадуть 31 млрд. євро для з'єднання з найбільшою військовою базою в Тапі.

- менеджеру Литовських залізниць LTG Infra майже 13 млрд. на модернізацію вантажного комплексу в Палемонасі.

- міністерству транспорту Латвії 5 млрд. на інтеграцію вимог військової мобільності до місцевої частини проекту Rail Baltica.

Як повідомляв портал "Коментарі", Макрон переміг у битві за президентство: що французький вибір означає для України та Європи.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Джерело: https://comments.ua/

Новини