Рубрики
МЕНЮ
Таисия Ерохина
Ресторан-піцерія в Іспанії запустив додаток віртуального офіціанта, щоб відвідувачі менше контактували з обслуговуючим персоналом в умовах карантину через коронавірус. Про це передає Reuters.
Фото: Reuters
Так, заклад на північно-східному узбережжі Середземного моря Коста-Брава за допомогою додатка вирішив мінімізувати спілкування гостей та офіціантів. Клієнти Funky Pizza можуть переглядати меню, замовляти і оплачувати свої замовлення через додаток віртуального офіціанта в телефонах. Співробітники ж керують замовленнями з екранів за стійкою бару, а вже реальні офіціанти відносять готові страви в зал. Відзначимо, що за допомогою новинки відвідувачі також можуть відслідковувати своє замовлення в реальному часі: бачити, коли їжа ще перебуває на кухні, а коли замовлення вже збираються подавати до столу.
Таким чином власники ресторану хочуть підтримувати соціальну дистанцію, яка стала необхідною через пандемію COVID-19.
Однак відвідувачі піцерії помітили і мінуси нововведення: тепер не можна розпитати офіціанта при здійсненні замовлення, наприклад, про той чи інший інгредієнт, або попросити замінити якийсь продукт в страві.
Раніше туроператори розповіли, як подорожчає відпочинок в Іспанії .
Новини