Головна Новини Світ Франція Міст над долиною Тарн: Віадук Мійо та його рекорди
commentss НОВИНИ Всі новини

Міст над долиною Тарн: Віадук Мійо та його рекорди

Віадук, як і раніше, є офіційним найвищим мостом у світі.

27 травня 2024, 19:30
Поділіться публікацією:

У самому серці Південної Франції, в департаменті Аверон, підноситься Віадук Мійо — не просто міст, а справжнє диво інженерного мистецтва. Цей вантовий міст, який здається ширяючим над долиною річки Тарн, є ключовим елементом автомагістралі А75, що з'єднує Париж та Безье. Будівля, яка стала альтернативою національній трасі № 9, була задумана як засіб позбавлення від літніх пробок, що утворюються в районі Мійо та прискорення руху південною Францією.

Міст над долиною Тарн: Віадук Мійо та його рекорди

Віадук Мійо – рекордсмен серед мостів

Історія створення та будівництва

Ідея віадука виникла з необхідності полегшення пробок, які ставали дедалі нестерпнішими з кожним роком. Реалізація проекту стала можливою завдяки тандему знаменитих архітекторів: французького інженера Мішеля Вірложо та британського архітектора Нормана Фостера. Останній відомий своїми проектами міжнародного рівня, включаючи аеропорт у Гонконгу та реконструкцію Рейхстагу у Берліні.

Будівництво почалося у 2001 році та тривало три роки. Складні кліматичні умови та унікальні геологічні особливості місцевості були значними викликами. Однак завдяки інноваційним методам, включаючи використання гідравлічних домкратів для встановлення секцій мосту, проект був успішно реалізований.

Міст над долиною Тарн: Віадук Мійо та його рекорди - фото 2

Рекордні характеристики

На момент відкриття у 2004 році Віадук Мійо став найвищим мостом світу. Його опори досягають висоти в 343 метри — це вище за Ейфелеву вежу і всього на 40 метрів нижче за Емпайр-стейт-білдинг. Міст утримує кілька світових рекордів, включаючи найвищу опору та найвище дорожнє полотно.

Вплив на регіон та транспортну мережу

Віадук Мійо суттєво вплинув на регіональний розвиток, полегшивши транспортне сполучення між північчю та півднем Франції. Він став частиною маршруту А75, відомого як "ла Мерідьєн", та забезпечує безкоштовний рух на ділянці між Клермон-Ферраном та Безьє, що робить його кращим маршрутом для багатьох туристів та вантажівок, що прямують з Парижа до Іспанії та назад.

Екологічний аспект та технології

Крім транспортної функції, Віадук Мійо уособлює сучасні екологічні та технологічні підходи. Міст оснащений системою моніторингу, що включає датчики, анемометри та акселерометри, які контролюють його структурну цілісність. Це забезпечує як безпеку, а й довговічність споруди.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини