Рубрики
МЕНЮ
Марьян Ощановский
У Росії Асоціація блогерів і агентств (АБА) розробляє проєкт закону, який зобов'яже авторів контенту віддавати 5% обсягу реклами під соціальну рекламу, зокрема для рекламування війни проти України.
В РФ готують новий пропагандистський закон. Фото з відкритих джерел
Співзасновник асоціації Максим Перлін заявив, що АБА пропонує спрямувати 5% від загального річного обсягу реклами у блогерів на соціальні проекти. Таку пропозицію він висловив на засіданні робочої групи з питань вдосконалення законодавства в блогосфері, яку очолює віце-спікер Державної думи РФ Петро Толстой.
Зазначається, що наразі аналогічна квота для реклами війни діє для російських державних медіа.
В асоціації заявили, що "на майданчиках інфлюенсерів стане набагато більше соціально значущого і корисного контенту на підтримку благодійних проєктів".
В АБА також зазначили, що внести ініціативу в Держдуму РФ можна буде після того, як блогери отримають окремий код у Загальноросійському класифікаторі видів економічної діяльності (КВЕД).
Раніше портал
"Коментарі" повідомляв,
що глава МЗС РФ Сергій Лавров не погодив із
постпредом РФ при ООН Василем Небензей пропагандистські тези про обстріл
дитячої лікарні "Охматдит" 8 липня, тому вони видали різні версії,
які суперечать одна одній. Дипломат зазначив, що версія Лаврова про те, що
саме російська ракета, її уламки потрапили до "Охматдиту", озвучена
ним в ООН 17 липня, не співпала зі словами Небензі 9 липня на Раді безпеки ООН. Кислиця нагадав слова Небензі про те, що на розміщених українськими
користувачами інтернету відеороликах нібито видно, що без ушкоджень і перешкод
до району дитячої лікарні прилітає самотня ракета ППО України.
Новини