Головна Новини Світ Росія Іноземні страховики оголосили російські порти "військовою зоною": що це означає
commentss НОВИНИ Всі новини

Іноземні страховики оголосили російські порти "військовою зоною": що це означає

Європейські страхові компанії вважають порти рф зоною з високим ризиком піратства та тероризму

6 квітня 2022, 11:45
Поділіться публікацією:

Найбільший в світі Лондонський морський ринок страховиків заявив, що всі порти росії вважаються "військовою зоною". Про це написав український топ-менеджер та експерт Петро Чернишов на своїй сторінці в Фейсбук з посиланням на статтю Reuters.

Іноземні страховики оголосили російські порти "військовою зоною": що це означає

Фото ілюстративне / Pixabay

За його словами, це дуже гарні новини, адже тепер власникам суден буде просто невигідно продовжувати морську торгівлю з росією.

"Що означає оголосити морську територію "військовою зоною"? Тепер коли корабель збирається зайти на таку територію — власник судна зобов'язаний повідомити свого страховика та заплатити спеціальну "воєнну премію". Я читав сьогодні у Financial Times, що такі премії сягають 5% вартості всього судна! Тобто, щоб виправдати таке (суму затрат на "воєнну премію" — ред.) — корабель має бути завантажений чимось супер дорогим — типу мікрочіпів або, наприклад, ліками. Але я особисто вважаю, що тепер жоден корабель, що належить компаніям із багатих країн, туди просто не піде — це нерентабельно", — наголошує експерт.

Також Петро Чернишов наголосив, що, ймовірно, такі обмеження не діятимуть на кораблі з бідних країн, які застраховані в інших компаніях. Однак росія не зможе торгувати з великою кількістю країн. Залишаються ще два великих ринки страховиків — це Бермуди і Швейцарія, на думку експерта, вони теж візьмуть приклад з Лондонського.

До "військової зони" віднесли порти росії в Чорному морі, Азовському, Балтійському, води поблизу Грузії та Румунії, російські порти Далекого Сходу. Об’єднаний військовий комітет НАТО оголосив ці води районом з високими ризиками для торгових суден, де можуть відбуватися воєнні дії, піратство, тероризм.

Як йдеться в статті Reuters, росія використовує свої балтійські та чорноморські порти для експорту нафти та зерна, отримуючи значні прибутки. Інші порти, такі як Козьміно в Азії, необхідні для російського експорту в цей регіон.

Європейський зерновий трейдер сказав, що вже важко знайти власників суден, які б хотіли відправитися в будь-які російські порти, додавши, що немає ніяких гарантій, що можна застрахуватися від військових ризиків.

В російському морському секторі продовжується згортання послуг, є проблеми з сертифікацією суден провідними іноземними постачальниками, яка необхідна для доступу до портів.

Як повідомляв портал, ще п'ять країн Європи висилають російських дипломатів.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини