Рубрики
МЕНЮ
Козлова Альбіна
Найбільший в світі Лондонський морський ринок страховиків заявив, що всі порти росії вважаються "військовою зоною". Про це написав український топ-менеджер та експерт Петро Чернишов на своїй сторінці в Фейсбук з посиланням на статтю Reuters.
Фото ілюстративне / Pixabay
За його словами, це дуже гарні новини, адже тепер власникам суден буде просто невигідно продовжувати морську торгівлю з росією.
Також Петро Чернишов наголосив, що, ймовірно, такі обмеження не діятимуть на кораблі з бідних країн, які застраховані в інших компаніях. Однак росія не зможе торгувати з великою кількістю країн. Залишаються ще два великих ринки страховиків — це Бермуди і Швейцарія, на думку експерта, вони теж візьмуть приклад з Лондонського.
До "військової зони" віднесли порти росії в Чорному морі, Азовському, Балтійському, води поблизу Грузії та Румунії, російські порти Далекого Сходу. Об’єднаний військовий комітет НАТО оголосив ці води районом з високими ризиками для торгових суден, де можуть відбуватися воєнні дії, піратство, тероризм.
Як йдеться в статті Reuters, росія використовує свої балтійські та чорноморські порти для експорту нафти та зерна, отримуючи значні прибутки. Інші порти, такі як Козьміно в Азії, необхідні для російського експорту в цей регіон.
Європейський зерновий трейдер сказав, що вже важко знайти власників суден, які б хотіли відправитися в будь-які російські порти, додавши, що немає ніяких гарантій, що можна застрахуватися від військових ризиків.
В російському морському секторі продовжується згортання послуг, є проблеми з сертифікацією суден провідними іноземними постачальниками, яка необхідна для доступу до портів.
Як повідомляв портал, ще п'ять країн Європи висилають російських дипломатів.
Новини