Рубрики
МЕНЮ
Кравцев Сергей
Після неодноразових ударів ЗСУ по Кримському мосту, росіяни шукають альтернативні шляхи доступу до анексованого Криму. Незважаючи на воєнні дії, що продовжуються, російські і китайські бізнесмени, пов'язані з урядом, обговорюють будівництво підводного тунелю, що з'єднає РФ з півостровом. Як повідомляє портал "Коментарі", про це пише рейтингове видання "The Washington Post".
Кримський міст. Фото: із відкритих джерел
Як йдеться в матеріалі, переговори, що відбулися наприкінці жовтня, були спровоковані зростаючим занепокоєнням путінського режиму стосовно безпеки незаконно побудованого мосту через Керченську протоку. Він є ключовою логістичною лінією для російської армії, але двічі зазнав атак ЗСУ і досі залишається вразливою метою українських військ.
Зазначається, що переговори показують, що незважаючи на постійні заяви України про те, що Київ продовжуватиме війну, доки не поверне Крим, російська влада не має наміру втрачати свій контроль над Кримом, який вона незаконно анексувала у 2014 році. Також ці переговори показують зростаючу залежність Москви від Китаю як джерела глобальної підтримки.
На думку офіційних осіб США та інженерів, таку ідею буде складно реалізовувати. На будівництво, яке триватиме роками, потрібно буде витрачати мільярди доларів. До того ж, такі роботи ніколи не проводились у зоні бойових дій.
Але, незважаючи на сумніви в життєздатності плану, за словами експертів, Росія має чіткі причини для його реалізації.
Аналітики зазначають, що Керченський тунель навряд чи вдасться завершити вчасно, щоб допомогти Росії у її військових зусиллях. Москва може розглядати його як довгострокову інвестицію — ціль, що забезпечує безпечний зв'язок з територією, за яку можна конкурувати протягом десятиліть.
Незважаючи на це, перехоплені електронні листи свідчать, що одна з найбільших будівельних компаній Китаю заявила про готовність взяти участь. Вони надані WP українськими чиновниками.
В одному з повідомлень йдеться, що Китайська залізнична будівельна корпорація CRCC "готова забезпечити будівництво залізничних та дорожніх об'єктів будь-якої складності у Кримському регіоні". Раніше корпорація неодноразово співпрацювала з РФ, зокрема допомагаючи у розширенні ліній метро у Москві.
Читайте також на порталі "Коментарі" — у Шойгу заявили про масовану атаку дронів на Крим.
Новини