Рубрики
МЕНЮ
Кравцев Сергей
Російські авіакомпанії з травня минулого року по червень 2023 року придбали в обхід санкцій запчастини на суму щонайменше 1,2 млрд доларів. Ця сума може не враховувати всього обсягу постачання. Як повідомляє портал "Коментарі", про це йдеться в матеріалі "Reuters".
Російські літаки. Фото з відкритих джерел
Устаткування варіювалося від предметів першої необхідності, необхідних підтримки літака в льотної придатності, як-от пристрої Northrop Grumman, клапани тиску у кабіні, дисплеї у кабіні і шасі, до більш звичайних запасних частин, як-от кавоварки, телефонні трубки бортпровідників і сидіння для унітазів.
Митні записи показали, що деталі потрапили до Росії через посередників у таких країнах, як Таджикистан, Об'єднані Арабські Емірати (ОАЕ), Туреччина, Китай та Киргизстан – жодна з яких не схвалила західні санкції щодо Росії.
Сума в 1,2 млрд доларів занижує загальну вартість авіаційних запчастин, імпортованих за період, що розглядається Reuters, оскільки вона включає лише постачання, призначені безпосередньо для російських авіакомпаній або їх підрозділів з технічного обслуговування, а не деталі літаків, надіслані іншим компаніям у Росії.
Олег Пантелєєв, голова московського авіаційного аналітичного центру "АвіаПорт", заявив, що російські авіакомпанії "вирішили проблему" роботи в умовах західних санкцій.
"Спочатку був шок, ніхто не знав, що робити, — сказав він агентству Reuters. — Через два-три місяці було знайдено нові канали постачання, а через шість-дев'ять місяців з'явилося чимало альтернатив, що дозволило знизити ціни та терміни постачання".
За даними Росстату, у червні російські авіакомпанії перевезли 10,1 млн пасажирів порівняно з 8,87 млн у червні 2022 року та 11,1 млн у червні 2021 року.
Читайте також на порталі "Коментарі" — як вдарити санкціями по РФ ще сильніше — чому економіка агресора все ще на плаву.
Новини