Рубрики
МЕНЮ
Лиля Воробьева
Через два роки санкцій технічний підрозділ приватної авіакомпанії Росії S7 нібито навчився ремонтувати авіадвигуни літаків Boeing 737 та Airbus A320. Про це російському виданню "Комерсант" розповіли джерела у трьох авіакомпаніях країни-агресорки.
В РФ заявили, що навчилися ремонтувати авіадвигуни (фото з відкритих джерел)
Згідно з інформацією видання, йдеться про двигуни CFM56-5B і 7B, які вважаються одними з найпопулярніших у світі. В Росії їх налічується близько 800, а найбільша кількість перебуває в експлуатації у групи "Аерофлот".
Санкції США та ЄС, запроваджені через війну в Україні, ще у лютому 2022 року позбавили російських авіаперевізників підтримки виробників. Авіакомпанії РФ майже не мали можливості для вивезення техніки на капітальний ремонт за кордон, а найскладніші роботи, пов'язані з відновленням гарячої частини двигунів, не були освоєні, розповіло одне з джерел "Комерсанта".
До введення санкцій освоєння ремонту гарячої частини двигуна в Росії вважалося нецільовим через високу вартість за умов наявності закордонних сервісних центрів. Не дивлячись на те, що з початку повномасштабної війни у росіян були великі проблеми з обслуговуванням літаків, тепер вони заявляють, що рівень технологій, що застосовуються в CFM56, "не виглядає дуже складним" для Росії.
S7 планує надавати послуги з капітального ремонту модулів турбіни низького тиску (ТНД), компресора низького тиску (КНД) та гарячої частини – газогенератора. За словами одного зі співрозмовників видання, капітальний ремонт ТНД та КНД CFM56 може тривати 70-80 днів. При цьому росіяни стверджують, що вартість навіть буде порівняна з цінами за кордоном "і буде нижчою, ніж ціна покупки" двигуна, що був у використанні.
Через зниження виробництва та зростання попиту на вживані двигуни з боку Росії у світі виник дефіцит CFM56, особливо складно знайти CFM56-7B, кажуть співрозмовники видання. CFM56 – один із найпоширеніших у світі двигунів, зазначає директор з досліджень та розробок Infomost Consulting Олексій Синицький. За його словами, модель відома тривалим терміном служби: типовий наліт залежно від умов експлуатації становить 40-60 тис. льотних годин, або 10-20 тис. злітно-посадкових циклів без зняття з крила, що становить 8-12 років.
Нагадаємо, що "Коментарі" писали про те, що ЄС запровадить нові санкції проти РФ
Новини