Рубрики
МЕНЮ
Кравцев Сергей
У Росії почастішали інциденти за участю пасажирських літаків. Через догляд західних постачальників запчастин авіатранспорт став частіше ламатися. Як передає видання "Коментарі", про це пише "The Moscow Times".
Літаки. Фото: із відкритих джерел
ЗМІ зазначає, що за 2022 рік у Росії сталося понад 130 різних інцидентів з авіатранспортом, включаючи 28 авіакатастроф. З початку 2023 року зафіксовано вже не менше ніж 7 авіаційних інцидентів.
Експерти галузі називають ситуацію загрозливою та висловлюють своє занепокоєння. Причини зростання кількості неприємних інцидентів безпосередньо не називаються, але вказується контекст — відхід з російського ринку західних постачальників запчастин.
Так, в 2022 році компанії Boeing і Airbus вирішили не порушувати санкції і не постачати в Росію нових літаків і запчастин до машин, що вже експлуатуються. Це вже призвело до того, що російським авіакомпаніям доводиться йти на радикальні заходи та розбирати на запчастини частину авіапарку, щоб мати можливість ремонтувати літаки, які ще на ходу.
Читайте також на порталі "Коментарі" — ситуація на військовому та дипломатичному фронті спалахує – прогноз на січень-лютий.
Також видання "Коментарі" повідомляло – депутати понад півсотні місцевих рад просять президента України ветувати т.зв. "містобудівну реформу". Відповідний закон №5655 Верховна Рада ухвалила у другому читанні ще 13 грудня – і практично одразу він викликав чимало критики на місцях, тоді як представники влади всіляко наголошують на його необхідності. Чому так "бодається" центральна та місцева влада з приводу цієї реформи? Журналісти "Коментарів" із цим питанням звернулися до експертів.
Новини