Рубрики
МЕНЮ
Светлана Шкурупий
Сучасні батьки намагаються дати дітям незвичайні та унікальні імена. Так вирішив і житель Пензи (Росія) Дмитро Банчук, який назвав новонародженого сина на честь своєї професії — Маркетингом.
Дитину назвали Маркетинг / фото: @ban4ukov
На своїй сторінці в Instagram чоловік опублікував фотографію, на якій стоїть разом з дружиною і наворожених сином на руках. На другому кадрі Дмитро показав свідоцтво про народження, де вказано, що хлопчика дійсно звуть Маркетинг. "Тепер я офіційно батько Маркетинга", — підписав він свій кадр.
За інформацією телеканалу Mash, Дмитро вважає, що це незвичайне ім'я допоможе його синові в майбутньому, тому що він названий на честь діяльності, яка вчить управляти та маніпулювати поведінкою споживачів. Поки дитина маленька — вона буде маніпулювати мамою і татом, а потім підросте і буде змушувати робити всіх те, що їй потрібно.
Росіянин розповів, що батьком маркетингу часто називають американського економіста Філіпа Котлера, ось він і подумав, чому б не стати російським батьком, та ще й в буквальному сенсі.
Таке незвичайне ім'я дитини привернуло увагу громадськості, деякі підписники Дмитра оцінили його креатив і побажали родині всього найкращого, а інші — розкритикували таке рішення батьків. "Все заради хайпа", "Сподіваюся сина назвали Марк, а решта — класний фотошоп", "Ви зовсім з глузду з'їхали ?? Бідний малюк "," Чому не важіль? Батько Важеля — дуже звучить", — прокоментували фоловери.
Раніше видання "Коментарі" повідомляло, що в Закарпатській області батьки вирішили назвати новонародженого сина Зеленським.
Новини