Рубрики
МЕНЮ
Козлова Альбіна
У США оновлять законодавство про технології в авто, фото з відкритих джерел
В США виробників автомобілів зобов'яжуть встановити нове обладнання в авто для зменшення ризику аварій та для того, щоб нетверезий водій не зміг керувати автомобілем. Незабаром законопроект про зміни до законодавства підпише президент Джо Байден. Про це повідомляє The New York Times.
У нових автівках з 2026 року будуть встановлені так звані системи моніторингу водіїв. Спочатку Департамент транспорту має оцінити кращі форми технології для встановлення її в мільйонах транспортних засобів.
За даними Національної адміністрації безпеки дорожнього руху, за перше півріччя 2021 року в результаті ДТП загинули приблизно 20 160 людей. Цей показник найвищий за весь період з 2006 року. Серед причин аварій — перевищення швидкості, порушення правил керування авто, невикористання ременів безпеки. Щорічно на дорогах гинуть близько 10 000 людей.
Наразі деякі засуджені за кермування в п’яному стані водії змушені використовувати алкотестери, що приєднані до комп'ютерної системи авто. Якщо рівень алкоголю в крові занадто високий, то транспортний засіб не заводиться.
Однак в законодавстві не прописано яка саме технологія має бути, однак вказано, що вона повинна пасивно відстежувати роботу водія транспортного засобу, щоб точно визначити чи водій тверезий.
За словами аналітика з питань мобільності Guidehouse Insights Сема Абуелсаміда, ефективною системою запобігання водінню в нетверезому стані можуть стати інфрачервоні камери, які будуть контролювати поведінку водія. Таку технологію вже використовують General Motors, BMW та Nissan.
Камери перевіряють, що водій спостерігає за дорогою, виявляють ознаки сонливості, втрати свідомості або інших порушень поведінки водія за кермом. Якщо буде виявлено порушення, то автівка вмикає аварійку й сповільнює рух. На його думку, алкотестери — це не практичне рішення.
В законопроекті прописано, що виробники авто мають встановлювати нагадування про те, що на задніх сидіннях залишилася дитина. За даними Kidsandcars.org, з 1990 року близько 1000 дітей померли від теплового удару в авто, у 2018 році кількість загиблих дітей за один рік становила 54.
Також Конгрес доручив Національної адміністрації безпеки дорожнього руху оновити стандарти безпеки. Автовиробники мають додати до технічного оснащення функцію автоматичного екстреного гальмування.
Загалом на програми безпеки дорожнього руху виділено близько 17 мільярдів доларів, що є найбільшою сумою такого фінансування за останні десятиліття, за даними Eno Center for Transportation.Як повідомляв портал "Коментарі", один з автомобільних брендів визнали найнеекологічнішим.
Новини