Рубрики
МЕНЮ
Ткачик Олеся
Білий дім шукає корпоративних спонсорів для цьогорічного Великоднього катання яєць, використовуючи послуги зовнішньої продюсерської компанії Harbinger. Така ініціатива викликала серйозне занепокоєння серед експертів з етики та шокувала колишніх посадовців адміністрацій обох партій.
Великоднє катання яєць
Спонсорські пакети оцінюються в діапазоні від 75 000 до 200 000 доларів і передбачають можливості для розміщення логотипів та брендингу, що випливає з дев’ятисторінкового документа, отриманого CNN.
Видання відзначає, що традиція Великоднього катання яєць бере початок ще з адміністрації президента Резерфорда Гейза у 1878 році й фінансувалася за рахунок приватних внесків, без залучення коштів платників податків. Здебільшого спонсорську підтримку надавала Американська рада з питань яєць, яка постачала десятки тисяч яєць для заходу.
Однак вперше в історії передбачено можливість розміщення корпоративного брендингу на території Білого дому, що суперечить усталеним нормам, які забороняють використання державної посади для приватної вигоди.
Документ із пропозиціями для потенційних спонсорів містить логотипи Білого дому та Harbinger. Він передбачає можливість "брендованих кошиків, закусок, напоїв та сувенірів", розміщення логотипів на знаках заходу, згадки у прес-релізах, соцмережах та навіть можливість отримати запрошення на приватний бранч у Білому домі з першою леді США.
Колишній юрисконсульт Білого дому Річард Пейнтер заявив CNN, що такий формат не пройшов би юридичну перевірку за часів адміністрації Джорджа Буша.
Попри критику, перші спонсори вже підтвердили свою участь у заході, запланованому на 21 квітня, а переговори з іншими потенційними партнерами тривають.
Втім, залишається незрозумілим, чи погодило юридичне управління Білого дому такий формат залучення спонсорів, а також яким чином буде контролюватися використання логотипів та згадок у соціальних мережах.
Нагадаємо, портал "Коментарі" розповідав, що Трамп вимагає особистих вибачень від губернаторки Мені.
Новини