Рубрики
МЕНЮ
Козлова Альбіна
Компанія Microsoft чотири роки з нагоди Різдва випускає "потворні" різдвяні светри. Одяг яскравих кольорів з геометричними малюнками став дуже популярним в США. Такі светри швидко розкуповують. Про це пише VC.ру.
Новий светер вiд Microsoft, фото з Twitter
У США таку традицію випуску "потворних светрів" (ugly sweaters) перед Різдвом запускають усі великі бренди. Microsoft створила свої унікальні светри, такий собі "ностальгічний" одяг у стилі класичних продуктів.
У 2018 році на светрі було зображено заставку Windows 95, в 2019 році — Windows XP. У 2020 році компанія випустила светр з логотипами Windows XP та Paint. Візерунок на одязі повторював інструменти програми.
У 2021 році на светрі зображено ігрове поле гри "Сапер", де міни-ніжинки — це елементи поля-ялинки. Такий светр продають за 75 доларів.
Нові светри Microsoft традиційно розсилає журналістам і відомим блогерам. Однак цього року светри продають для охочих. Хоча половину товару розкупили в перші години продажу. Якщо купити светр з України, то доведеться заплатити 75 доларів та ще 15 доларів за міжнародну доставку.
Компанія перед Різдвом щорічно спрямовує кошти від продажу светрів на благодійні цілі. У 2021 році 100 тисяч доларів отримає компанія AbleGamers, що допомагає геймерам з обмеженими можливостями.
Як повідомляв портал "Коментарі", Меган Фокс представила першу колекцію одягу. Голлівудська актриса створила першу колекцію одягу в колаборації з британським брендом Boohoo. До колекції увійшли джинси-бойфренди, об'ємні футболки, ботфорти, сукні, яскраві костюми та інші предмети одягу.
Новини