Рубрики
МЕНЮ
Амбарцумян Анна
Американський рекламний ринок продовжує динамічно змінюватися. За даними останніх досліджень, цифрова реклама домінує, захопивши левову частку загальних рекламних бюджетів. Про це повідомив Директор з продажу та маркетингу (Admixer Advertising) Іван Федоров.
Реклама у США. Фото з відкритих джерел
Згідно з останніми даними, цифрова реклама в США сягнула 78% від загального обсягу рекламних витрат. Це свідчить про те, що рекламодавці все активніше переходять в онлайн-простір, щоб досягти своєї аудиторії. Такий стрімкий ріст цифрової реклами пов'язаний з кількома факторами.
Мобільна революція: Смартфони та планшети стали невід'ємною частиною життя американців. Більше половини всіх рекламних бюджетів, а саме 199 мільярдів доларів, спрямовується на мобільну рекламу. Це робить мобільні пристрої найвпливовішим каналом для просування товарів і послуг.
Занепад традиційних медіа: Обсяг друкованої реклами продовжує скорочуватися і вже становить лише 7 мільярдів доларів. Радіо і зовнішня реклама також демонструють негативну динаміку.
Перевага цифрової реклами: Цифрова реклама пропонує рекламодавцям безліч переваг, таких як точне таргетування аудиторії, вимірювання ефективності кампаній, а також можливість інтерактивної взаємодії з користувачами.
Ці зміни свідчать про кардинальну трансформацію споживчих звичок та нові виклики для маркетологів.
Нагадаємо, рекламна індустрія завжди прагнула інновацій та масштабів. Іноді задля досягнення найбільшого ефекту бренди готові вкладати величезні суми створення рекламних роликів. “Коментарі” розглянули топ-5 найдорожчих рекламних роликів за історію. Ці проєкти вразили аудиторію не лише своїм креативним підходом, а й значними бюджетами, які стали еталоном розкоші у світі реклами.
Новини