Рубрики
МЕНЮ
Кравцев Сергей
Винищувач F-35 Joint Strike Fighter, він же Lightning II, пережив чимало турбулентності приблизно за 30 років з того часу, як Пентагон вперше задумав розробку універсального винищувача-невидимки. Останній шторм – річне заморожування у постачанні нових реактивних літаків американським військовим – на щастя закінчується. Але ті пошкодження, які він завдав, не пройшли безслідно. Як передає портал "Коментарі", про це у своїй статті для The Telegraph пише аналітик Девід Екс.
Винищувач. Фото: з відкритих джерел
У матеріалі йдеться, що постачання відновлено, але нові літаки надходять повільно. І час, зокрема для ВПС США, не міг бути гіршим. Служба намагається отримати нові літаки, водночас ті літаки, що є, стають застарілими.
Ідея, що лежить в основі JSF, полягала в тому, що різні його версії будуть однаково добре працювати під час польотів з землі, з авіаносців і завдяки короткому зльоту і можливості вертикальної посадки також з невеликих штурмових кораблів без катапульт або проводів зупинки.
Так, понад рік тому американські військові, на сьогодні найбільший покупець F-35 вартістю 100 мільйонів доларів за екземпляр, заморозили постачання з техаського заводу Lockheed Martin через проблеми з тестуванням найновішого програмного забезпечення реактивних літаків. Постачання щойно дали "зелене світло" — і не тому, що до програмного забезпечення немає питань. Натомість уряд США та Lockheed Martin дійшли компромісного рішення: тимчасово знизили стандарт програмного забезпечення.
Експерт зазначив, що можлива смерть проекту NGAD залишить F-35 єдиним винищувачем-невидимкою, який виробляється або розробляється для ВПС США. Але через неодноразові затримки F-35 не надходить досить швидко, щоб замінити старі Eagles, Falcons і Thunderbolt.
Читайте також на порталі "Коментарі" — чекаємо на ще одну партію винищувачів: коли і від кого отримаємо F-16.
Новини