Рубрики
МЕНЮ
Ткачик Олеся
Рух "Купуй канадське" набирає обертів, створюючи проблеми для американських виробників, які розраховували на стабільні продажі своїх товарів у Канаді.
Каанадці відмовляються від американських товарів
Зокрема, компанія Parasol Co, що виробляє підгузки та вологі серветки, планувала з початку року розширити свою присутність на канадському ринку. Однак у березні її дистриб’ютор призупинив роботу над угодою через зростання антиамериканських настроїв, повідомила генеральна директорка компанії Джессіка Хунг.
Реорганізація роздрібного ринку Канади стала помітним наслідком зростаючого економічного патріотизму. У 2024 році Канада імпортувала з США продукції на майже 350 мільярдів доларів, що робить Сполучені Штати її найбільшим торговельним партнером.
Проте низка дій президента США Дональда Трампа, зокрема його висловлювання про можливість анексії Канади, запровадження 25% мита на канадську сталь і алюміній, а також погрози щодо обмеження імпорту, спричинили негативну реакцію серед канадських споживачів.
Окрім виробників підгузків, рух "Купуй канадське" впливає і на американських постачальників напоїв та цитрусових.
Наприклад, компанія Brown-Forman, яка виробляє Jack Daniel’s, заявила, що вилучення американського бурбону та віскі з полиць канадських магазинів стало ще більш руйнівним фактором, ніж мита у відповідь з боку Канади.
Також канадські рітейлери почали скасовувати замовлення на цитрусові з Каліфорнії, повідомило джерело Reuters.
Нагадаємо, портал "Коментарі" розповідав, що канадці відмовляються від поїдок в США та продають нерухомість, яка там знаходиться.
Новини