Рубрики
МЕНЮ
Кравцев Сергей
Постачання російської нафти підстрибнули на тлі нарощування обсягів з портів Балтики та Арктики. Японія, яка входить до "Великої сімки", прийняла перший вантаж за понад два роки, що вказує на готовність покупців відновити угоди з росіянами. Про це йдеться у матеріалі Bloomberg.
Російська нафта. Фото: з відкритих джерел
Видання зазначає, що японська нафтопереробна компанія Taiyo Oil Co. ухвалила партію російської нафти на танкері, який знаходиться в чорному списку як Міністерства фінансів США, так і Європейського союзу. Voyager залишив острів Сахалін наприкінці травня, везучи приблизно 600 000 барелів нафти марки Sakhalin Blend.
Японія має право на купівлю нафти, і уряд США повідомив уряд країни, що він може використовувати для доставки судна, внесені до списку санкцій. За словами представника Міністерства економіки, торгівлі та промисловості Японії, ЄС не запроваджує вторинні санкції щодо країн, які не входять до блоку, а це означає, що Токіо може використовувати такі танкери без наслідків.
Валова вартість експорту Росії збільшилася приблизно на 320 млн. доларів, або 30%, до 1,42 млрд. доларів за тиждень, що є максимумом майже за три місяці. Зростання потоків обумовлено вищими середніми цінами.
Експортні ціни на російську нафту марки Urals з Балтики зросли приблизно на 2,50 долара за барель до 53,80 долара загалом, а ціни на вантажі з Чорного моря зросли на 2,70 долара до 54,30 долара за барель. Ціна на ключову тихоокеанську марку ESPO зросла приблизно на 2,60 доларів до 58,9 доларів за барель. Ціни з доставкою до Індії також зросли на 2,60 долара до 64,70 долара за барель.
Читайте також на порталі "Коментарі" — що пішло не так: Китай закриє один із найбільших НПЗ, який переробляє нафту з РФ.
Новини