Рубрики
МЕНЮ
Карина Ожерельева
На Судноплавному саміті члени ООН розкритикували Міжнародну морську організацію та її держав-членів за відмову переглядати свою стратегію до 2023 року щодо скорочення викидів. Про це повідомляє UNN.
Контейнеровоз виходить із порту Гамбурга - The Guardian
На засіданні Комітету із захисту морського середовища голова зустрічі Хідеакі Сайто підкреслив необхідність усіх секторів прискорити свої зусилля щодо скорочення викидів парникових газів. Сайто зазначив, що комітет "визнав необхідність посилення амбіцій" поточної стратегії Міжнародної морської організації і наголосив на потребі термінового скорочення викидів від судноплавства вдвічі до 2050 року. Натомість Міжнародна морська організація наполягає на відтермінуванні прийняття стратегії до 2023 року.
Натомість Люсі Гілліам, офіцер з питань морського транспорту в Seas At Risk, сказала, що скорочення до 2050 року — занадто незначний прогрес, і необхідно вдвічі скоротити викиди вже до 2030 року.
"Провести два роки на роздуми про перегляд стратегії – чи цей неймовірно крихітний крок є дійсно відповіддю на клімачну кризу? Ми переживаємо за затримки, що стосуються питань клімату, — це небезпечно", — зазначає Люсі Гілліам.
Багато країн-членів ООН вже взяли на себе зобов’язання щодо більш жорсткого скорочення викидів у своїх секторах судноплавства. Коаліція країн, включаючи Великобританію, США, Францію, Німеччину, Панаму та Маршаллові острови, підписала декларацію, згідно з якою держави зобов’язуються "посилити глобальні зусилля" для досягнення чистого нуля викидів від судноплавства до 2050 року.
Як повідомляли раніше "Коментарі", в ООН повідомили про нову глобальну кризу, що стосуватиметься нестачі питної та прісної води.
Новини