Рубрики
МЕНЮ
Кравцев Сергей
Найбільші російські експортери, включаючи "Русал" та "Газпромнефть", знизили запланований обсяг постачань залізницею на 2025 рік. Що вкотре говорить про справжній стан російської економіки. Як повідомляє портал "Коментарі", про це йдеться в матеріалі "Reuters".
Економіка Росії. Фото: із відкритих джерел
Автори публікації зазначають, що обсяги вантажоперевезень, які у 2024 році досягли 15-річного мінімуму, є важливими сигналами стану виробничого сектору експортно-орієнтованої економіки Росії.
У документі, з яким ознайомилося агентство Reuters, прогнозується, що РЖД перевезуть на 36,7 млн тонн менше спочатку запланованих на 2025 рік 1,24 млрд тонн. У період із січня по квітень 2025 року загальний обсяг вантажоперевезень знизився на 6,8% у річному обчисленні.
Жорстка грошово-кредитна політика, коли він ключова ставка Банку Росії із жовтня дорівнює 21%, призвела до зниження темпів будівництва, йдеться у документі РЖД.
Високі ставки також змусили виробників знизити обсяги навантаження, йдеться в повідомленні, зокрема, "Сєвєрсталь", "ММК", "ТМК", НЛМК та Євраз серед компаній, що сприяють скороченню обсягів вантажоперевезень.
Виробництво сталі, експорт та внутрішній попит знизилися у 2024 році, згідно з даними Всесвітньої асоціації виробників сталі. Виробництво продовжило падати цього року.
У документі названо посилені санкції проти металургійних, лісових та нафтових компаній — Газпромнефть, Сургутнефтегаз і Татнефть — як негативний фактор. Скорочення експорту деревини, добрив, металів та нафтопродуктів до Китаю також позначилося на обсягах вантажоперевезень, йдеться у документі. Товарообіг між Росією та Китаєм знизився на 7,5% з початку року.
Читайте також на порталі "Коментарі" – у Росії назріває критична ситуація в економіці. Грошей стає дедалі менше, а керівництву країни з кожним місяцем дедалі складніше знаходити кошти для покриття дефіциту бюджету, заявив економіст Олег Пендзин.
Новини