Рубрики
МЕНЮ
Ткачик Олеся
Як результат, каже Коваленко, завод не міг розвивати нові проекти бойової авіації, опинився біля розбитого корита з проектом ударного БПЛА і навіть після випуску, "створеного в муках та стражданнях" МіГ-35, який є навіть не новим літаком, а глибокою модернізацією МіГ -29 не отримав на нього контракт, що дозволяє розгорнути великосерійне виробництво.
Олександр Коваленко
В результаті, каже експерт, корпорація зазнавала багатомільярдних збитків, персонал скорочувався, а виживання МіГ забезпечується насамперед обслуговуванням наявного у ВКС РФ парку цих літаків, а також надання послуг закордонним операторам.
За його словами, з урахуванням нинішнього становища корпорації "МіГ", пожежа на заводі, для декого була б цілком доречною і дуже своєчасною, при цьому, у всьому, принагідно можна було б звинуватити якийсь український БПЛА.
Нагадаємо, портал "Коментарі" повідомляв, що в Москві на авіабудівному заводі МіГ на Ленінградському проспекті сталася пожежа . Горіли другий та третій поверхи будівлі. За даними росЗМІ, найімовірніше, пожежа виникла в цеху, що займається реконструкцією, який прибудований до чинного корпусу заводу. Причина пожежі поки що залишається невідомою. При цьому відомо, що завод, на якому сталася пожежа, виготовляє бойові літаки сімейства МіГ-29 та винищувачі МіГ-35 для Міноборони РФ.
Також "Коментарі" розповідали, що пожежу на заводі прокоментували у ГУР Міноборони.
Новини