Рубрики
МЕНЮ
Ткачик Олеся
Американці починають економити, скорочуючи витрати на ресторани, готелі та інші послуги, водночас збільшуючи свої заощадження на тлі економічної невизначеності та нових тарифів.
Американці почали економити
Згідно з оприлюдненими у минулу п’ятницю даними, споживачі стають все більш обережними у своїх витратах. Зокрема, у лютому їх витрати зросли лише на 0,1% з урахуванням інфляції після зниження на 0,6% у січні. Водночас рівень особистих заощаджень піднявся до 4,6%.
Окреме дослідження Університету Мічигану показало, що впевненість американців в економіці знижується третій місяць поспіль, досягнувши мінімуму з 2022 року. Це пов’язано з очікуванням підвищення цін після введення нових тарифів.
Більше того, зміни у споживчих звичках торкнулися навіть найбагатших верств населення. За даними Moody’s Analytics, 10% найбільш забезпечених американців, які заробляють понад 250 000 доларів на рік, становили майже половину загальних витрат у США після пандемії. Однак нинішні економічні загрози, включно зі спадом на фондовому ринку та торговельними конфліктами, змушують їх переглядати свої витрати.
Наприклад, пластичний хірург Джонні Франко з Остіна розповідає, що клієнти дедалі частіше обирають менш складні процедури або місцеву анестезію, щоб зменшити витрати.
Попри це, експерти зазначають, що американці не припинили витрачати гроші повністю. Ринок праці залишається відносно стабільним, а зарплати продовжують зростати. Однак багаторічна інфляція, уповільнення ринку праці та тарифи викликають занепокоєння. Дві третини опитаних очікують зростання рівня безробіття (нині 4,1%) упродовж року – це найвищий показник із 2009 року.
Скорочення витрат особливо відчутне у сфері послуг. Наприклад, компанія Well-Paid Maids, що надає клінінгові послуги у Вашингтоні, Нью-Йорку та Чикаго, зафіксувала суттєве падіння попиту на послуги, особливо у Вашингтоні, де скорочення державних видатків та замороження фінансування змушують багатьох переглядати свої витрати. Близько 10% постійних клієнтів у регіоні скасували свої послуги за останні два місяці через втрату роботи або побоювання її скорочення.
Сигнали зниження споживчої активності відчули і великі рітейлери. Такі компанії, як Target, Foot Locker та Macy’s, повідомили про уповільнення попиту. Американські авіакомпанії, включаючи Delta, Southwest та American Airlines, переглянули свої прогнози у бік зниження через скорочення кількості бронювань.
Нагадаємо, портал "Коментарі" розповідав, що канадці перестали купувати товари із США.
Новини