Головна Новини Світ США Американка обміняла шпильку для волосся на дім за 80 тисяч доларів: як у неї це вийшло (ФОТО)
commentss НОВИНИ Всі новини

Американка обміняла шпильку для волосся на дім за 80 тисяч доларів: як у неї це вийшло (ФОТО)

За півтора роки обміну речами блогерка зі США змогла отримати будинок

16 грудня 2021, 16:45
Поділіться публікацією:
Автор:
avatar

Денис

У США блогерка обміняла шпильку для волосся на дім. Про це пише видання New York Post.

Американка обміняла шпильку для волосся на дім за 80 тисяч доларів: як у неї це вийшло (ФОТО)

Шпилька, з якої почався ланцюжок обмінів. Фото: nypost/Demi Skipper

30-річна мешканка міста Сан-Франциско (Каліфорнія, США) почала змінюватись речами, щоб стати власником будинку. Повідомляється, що шлях блогерки розпочався з проєкту Trade me. В рамках нього дівчина хотіла обміняти звичайну шпильку на дім. Для досягнення мети вона почала здійснювати "ланцюжок угод".

Через півтора року дівчині вдалося стати щасливою власницею невеликого будинку в штаті Теннессі. У матеріалі вказується, що його вартість оцінили приблизно 80 тисяч доларів. У ньому є дві спальні, ванна кімната та великий задній двір.

Як передає ЗМІ, для того, щоб отримати будинок, дівчині знадобилося 28 угод. Під час проєкту американка отримувала різні речі від ігрових консолей та телефонів, до діамантового намиста та авто, трейлера та будинку.

Про свої успішні обміни дівчина повідомляла своїм підписникам у соціальній мережі TikTok, де зараз на неї підписано п'ять мільйонів користувачів.

Наразі американка зі своїм чоловіком переїжджає з орендованого будинку у власний.

Американка обміняла шпильку для волосся на дім за 80 тисяч доларів: як у неї це вийшло (ФОТО) - фото 2

Фото: nypost/ Demi Skipper

Нагадаємо раніше портал "Коментарі" поінформував про те, що в Австралії вітер підняв у повітря батут із дітьми. Трагедія сталася на шкільному святі. Сильний порив вітру зніс надувний замок та підняв його на висоту близько десяти метрів. Внаслідок інциденту загинуло п'ять неповнолітніх та ще кілька школярів отримали поранення різного ступеня тяжкості. Потерпілих доправили до медичних закладів повітрям.

Також сайт "Коментарі" писав про те, що молочний бренд із Південної Кореї зняв скандальну рекламу, яка обурила користувачів у Мережі. Зіткнувшись з негативною реакцією, компанія вибачилася і видалила ролик з YouTube.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини